سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراف به بلاهت شعار «جمهوری ایرانی»

سردبیر بازداشت شده روزنامه اعتماد ملی اذعان کرد شعار «جمهوری ایرانی» به ضرر مدعیان اصلاح طلبی و جنبش سبز تمام شده است.
محمد قوچانی که سردبیری روزنامه های زنجیره ای شرق و اعتماد ملی را برعهده داشته و پس از اغتشاشات خیابانی مدتی را در بازداشت به سر برد، در مجله ایراندخت نوشت: طرح شعارهایی مانند جمهوری ایرانی در بدنه جنبش سبز نه تنها مصلحت نیست که نادرست هم هست. آیا معنای جمهوری ایرانی جمهوری لائیک است؟ آیا در این صورت می توان در یک جامعه اسلامی، دولتی لائیک بنا کرد؟ عقب نشینی اصلاح طلبان از جمهوری اسلامی و تحویل آن باعث سرمستی جناح مقابل می شود.
وی به روال معمول مدعیان اصلاح طلبی توضیح نداد که چرا شعارهای انحرافی و ضدانقلابی از این دست در تجمعات منسوب به آنها سر داده شد و چرا با این همه امثال موسوی اصرار دارند با عناصر ضدانقلاب مرزبندی نکنند و فتنه سبز را جنبش رنگین کمانی معرفی کنند؟ از سوی دیگر باید توجه داشت که بسترسازان شعارهای انحرافی و ضدانقلابی مذکور، سران جبهه اصلاحات و نشریات زنجیره ای وابسته به آنها بودند که به ضدانقلاب جرئت دادند و با آنها مؤتلف و همراه شدند تا آنجا که با بنیان های انقلاب، اسلام، خط امام و قانون اساسی تعارض پیدا کردند.
شعار انحرافی «جمهوری ایرانی» اولین بار در روز قدس (اواخر شهریورماه) سرداده شد اما سران جریان فتنه تا سه ماه و نیم بعد یعنی 9 دی 88 که قیام اعتراضی و تاریخی ملت رقم خورد، حاضر نشدند از این شعارها تبری بجویند.
ذکر این نکته هم ضروری است که برخی روزنامه های زنجیره ای که آقای قوچانی با آنها همکاری داشت، علنا تا مرز هجمه به اسلام و اعلام «ختم انقلاب اسلامی» و استقبال از قشون کشی و اشغالگری آمریکا پیش رفتند.



کلمات کلیدی : هاشمی، رفسنجانی، محسن رضائی، کروبی، سایت میرحسین موسوی، سایت حجت السلام والمسلمین سید محمد خاتمی

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...